Tidsinställt!

Gör några tidsinställda nu för vet inte om det kommer finnas någon tekning i göteborg då det är i ett ''berg'' om man säger så :) Men hoppas det finns! men kommer komma lite hiss/ diss, dagens tips, inlägg om hur final verkligen fungerar! 
 
Nu kommer en hiss diss!
 
 
  •  Det börjar bli vår! (men tyvärr har det nu kommit snö igen)
  • Final är underbar att rida nu!
  • Ikväll är jag på ett jätte roligt hästsport event i Göteborg och träffar goa bloggare och andra hästmänniskor!
  • Ska köpa ett jätte snyggt rött dressyr schabrak och ett snyggt brunt ländtäcke av Ida som äger stallet!
 
  • Jag kommer sakna final ikväll..
  • Vi kommer få gå tidigare från eventet, annars missar vi det sista tåget.
  • Jag är förlyld och har ont i halsen.
  • Jag har missat massor i skolan i veckan då jag vart hemma o vart sjuk..
  • Nu slutar min hiss/diss! 
 
 
 
 
Hoppas ni får en awesome kväll! <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback