Hos Myssan! :D

Är hemma hos My nu :D Vi käkar tårta och firar Justins födelsedag!  Mysigt mysigt. 
 
Var hos hennes häst förrut och hon red för mig :) Hon ska skriva på sin blogg sen om vad hon tyckte och om jag var bra! :) 
 
Hehe, Jag fick även rida Tuff lite ^^ J*vlar (förlåt) vilken skillnad det var x) Final är ju så jävla kraftig och man måste rida med MASSA skänklar o säte, Tuff är ju lite känsligare för hjälper och väldigt pigg . Fick Tuff i form ibland då och då :3 Men My och Tuff skötte sig jätte bra idag och han har verkligen fint steg! 
 
Men jag saknar Final lite :( <3 
Men får ju träffa honom imorgon! :D
 
 
Men ska se film nu! Bloggar mer sen om vad det är för filmer :) 
 
Hej då <3
 
 
Min kung, mitt allt , mitt hjärta <3
 

Kommentarer
Maja

Han är så fin <3 <3 <3



2013-03-01 @ 23:42:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback