förlåt.

förlåt för inget bloggande men jag hade inte tid med det igår riktigt ^^ somnade på soffan när jag kom hem från stallet :) Men igår gjorde jag inget direkt jätte hårt pass :) vi var i ridhuset och red lite skritt och trav :) lite lösgörande och mjukade mest upp honom . Skänkelvikningarna har börjat sätta väldigt fint nu i traven! :) skritten går också bra men han tycker det är lite jobbigt ;) Men jag sitter i bilen nu mot skolan. :) har ingen vidare lust att gå från bussen hem i eftermiddag då det snöar och blåser jätte kallt! så mamma hämtar mig efter skolan så hänger jag med till hennes jobb och äter lunch där och sedan sätter jag mig vid datan och kollar på en film :) fredags mys på mammas jobb! ;) haha!

men ni får ha det så jätte bra och ha en grym helg och påsklov!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback