Denna dagen,

har vart tråkig och rolig!
 
Roligt:
 
  • Final gick som en pärla idag! lite pigg i galoppen bara.
  • sovit ut idag
  • köpt godis och käkar just nu
  • My kommer imorgon :)
  • Nu ska jag kolla film och äta godis!
Tråkigt: 
 
  • Åkte hem från My vid tre
  • My kunde inte komma ikväll :(
  • Jag har ont i huvudet och min hals gör oooont..
  • Börjar känna av hassel och Ahl nu... Blir väll knarka allergi tabletter igen nu. (pollen skit)
  • Nu måste jag sluta skriva för ska kolla film! 
 
 
Haha!  förlåt för inget bloggande men har inte orkat eller haft riktig tid! + alla mina tidsinställda bara försvinner?! 
 
Kanske kommer små inlägg sen! Om appen fungerar som den ska..
 
 
Ha det bra!
 
puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback