dagen

Denna dagen har vart både tuff och rolig! :D
 
Ridit två hästar! 
 
Tuff är verkligen svår riden! :O My har gjort STORA framsteg med honom! Hon rider honom G.R.Y.M.T ! 
 
Sedan kom mamma och hämta oss o skutsa oss till My så fick jag packa mina grejjor och åka :( Mamma skutsade mig direkt till stallet då jag hade stallkläderna på mig, sedan kom hon igen :) Har även köpt lite godsaker till final och mig! <3 
 
Ni får bild imorgon, köpte dom av Ida (hon som äger stallet).
 
Red igenom final idag! Han skötte sig exemplariskt! Stegrade sig en gång men sen gick han på ! :) 
 
Galoppen går verkligen bra nu! I varje galoppfattning så tar han i ända från tårna så man får nästan sitta o hålla igen honom lite ^^ Buse! 
 
 
Men ska plugga matte nu! Sedan blir det nog att plugga lite på hemkunskapen. Matte och HK prov på Tisdag, Suck! Sedan Spanska prov på Torsdag!  
 
 
Ha det bra! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback