Blogg värd att besöka

Hej! Ville bara säga att ALLA borde klicka in på denna bloggen!
 
Denna tjej har jag känt väldigt länge, nej vi beter oss inte som bästa vänner, vi beter oss mest som systrar! Vi tänker lika dant, ogillar ungefär samma saker, gillar ungefär samma saker osv. Hon försöker verkligen hjälpa mig med mitt hopproblem och finns bara där liksom o pushar mig frammåt! Vi har ungefär samma mål inom ridningen i framtiden! Och vi har BIG plans i sommar! :DD 
En tjej jag alltid har kul med.
Tack för att du finns <3 DU är guldvärd!
 
Love you <3 
 
 

Kommentarer
My Törnqvist

du är världens finaste & bästa vän! känns som om jag känt dig ännu längre & umgåtts ännu mer med dig eftersom vi är så lika. du är bäst hjärtat, har alltid kul med dig! hoppas ni ses snart igen, miss ya <3<3



Blogg: http://mytrnqvist.blogg.se
2013-03-05 @ 21:29:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback