Blås blås blås.

Vädret har något emot mig denna veckan.. Vi kommer ju knappt ur från dörren utan att nästan blåsa iväg, Snön blåser igen mo uppfarten också.. så mamma får ställa bilen i början på uppfarten. Usch usch... Det ska ju vara vår?! Såg ju en liten krokus växa upp i rabatten, vart tog solen och värmen vägen? blir det aldrig sommar?
 
Skolan tar slut på mig.. Har haft 2 prov på samma dag igår, imorgon är det spanska prov, sedan på fredag är det omprov i matte. The typical Rebecka, Hoppas på ett E. Får ett F och omprov. Haha! 
 
Något jag tycker är suuuuper gulligt är detta! 
 
Tänk att lilla jag? Är en förebild för någon? 
 
Bara känner för var dag som går hur bloggen bara växer och växer och jag får mer ansvar, ibland kan jag lägga undan andra viktiga saker så som skolan bara för bloggen, men jag ska ändra på det. kommer vara lite bloggbrist idag, imorgon och på fredag, men på fredag eftermiddag, helgen och lovet då ska jag blogga som bara den! :D 
 
Men tycker alla ska gå in på instagram och följa denna urgulliga fanpage  <3
@ fjordisfanclub
All love to you! 
 
Puss och kram! <3
 
 
 
ALLA klickar in på My Törnqvists blogg, hon får en verkligen att orka med livet, Världens bästaste vän, Har aldrigt kännt för att kalla någon min bästa vän, men My,ingen tvekan, Min bästa vän var upphittad! Lär känna henne och man tänker : Wow! Vilken kanon tjej! Henne kan man prata med ALLT om och det är det som gör att jag litar så mycket på henne, Utan henne nu skulle jag inte orka med något! 
En ÄKTA person! 
Har alltid kul med henne <3
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback