Detta är jag !

Mitt namn är Rebecka! Jag är 14 år och bor lite utanför tidaholm på landet :) 
Jag har ett stort intresse för att fotografera och hästar. Jag är intresserad av dressyr då jag är en aningen hopprädd :) Men jag försöker jobba bort det! Har inte kommit igång med final riktigt i hoppningen då han hade en skada förra vintern. Men nu är vi igång igen :)Lite om  Final då, Han är född 1998 och är en Fjording :) Han har stor kapaticet för hoppningen men även inom dressyr :) Vi ska snart ut på dressyrbanorna! Lite mer träningbara så ska det nog gå super! :) Han är rätt pigg, busig och envis i ridningen :p men vissa dagar är han lite seg :)  
 
Om det är något mer ni vill veta så fråga på! 
 
 

Kommentarer
Madde

Du som har fjording! Vill du inte va med i Skaraborgs fjordhästförening? Vi ordnar klubbmästerskap i både hoppning och dressyr:)



Blogg: http://nytorpsjazz.bloggplatsen.se
2013-01-25 @ 12:18:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback