Svarar på frågestunden!

Kör inget videoinlägg då allt krånglar x) ni får nöja er med detta :) 
 
 Svarar även på enedel frågor som inte var till frågestunden :)
 
Fråga 1: 

Emma 
Vad hände med din pappa då? Och vad har hänt nu?:(

är han död? :'(

Isf: R.I.P ♥

Må gud ta hand om honom ! en änngel har kommit! ♥

Om inte:

Finns ! Du är en grym tjej som har en grym blogg. Var stark! Du är mångas förebild!

 

Svar: Det som hänt min pappa nu stannar mellan mig, mina närmaste och min familj. Skriver om det på bloggen när min chock har försvunnit lite. Men nej! Han är inte död :) 

Han fick en hjärtinfarkt(eller hjärtattack?) (sta) när jag var bara 3 månader. 

 

Aw! Värmer att höra <3 

 

Fråga 2:

Anonym
Vad har hänt med din pappa? ♥

 

Svar: kolla där uppe

Fråga 3:

Anna
 Vad har du för mobil?
 Vart köper du dina kläder?
 Kan du visa hur ditt hus ser ut? :D

 

Svar: 

1. Iphone 4s

2. Gina tricot, bikbok, H&M och ja, beror lite på :) Hittar jag något snyggt i någon annan affär så köper jag ju ofc där också! :) Men mest gina tricot tror jag :) 

3. Kan jag nog fixa :D Men menar du ute eller inomhus? :)

Fråga 4:

angelica 

hur gammal är du?
vart köper du dina kläder?
Bor du i hus eller lägenhet?
vem är din förebild?
vilka bloggar läser du mest? och varför?

Svar: 

1. 14, fyller 15 i sommar :)

2. Samma som ovan 

3. Hus :)

4. oj, alltså, jag har ingen direkt ''förebild'' direkt men x) så väntar med den frågan lite :3

5. mytrnqvist.blogg.se , darios.se, fjordyy.webblogg.se, 

 

Sjukt bra bloggar! Bra update också!

Fråga 5:

Matilda 

Bästa låt av Justin bieber?
Vilket ämne har du högst betyg i?
Hur många hästar har du?
När började du rida?
Vart köper du dina häst grejer?

Svar:


1. hmm.. har ingen ''speciell'' Har flera favolåtar med honom! Men en av dom är: Be alright

2. Bild xd

3. bara final :)

4. eehh.. ingen aning xd vet bara att jag hållt på i 5/6/7 år typ xd 

5.Hööks mest

 

Fråga 6:

my törnqvist
största förebild?:)

 

svar:

som sagt, har ingen direkt förebild sådär :p

Fråga 7:

 

maja
hur länge har du ridit?
Hur är Final o rida?
har du några mer djur än en häst?
ska du på justins consär?
hur lång är du?
vad har du för mobil?

 

Svar:


1. eehh.. ingen aning xd vet bara att jag hållt på i 5/6/7 år typ xd

2. Han är inte direkt lätt, det är rätt mycket häst att rida ihop.  Men han är underbar att rida annars! Han VÄLDIGT stark och även mycket busig. Men han är även lugn o trygg. och som alla andra hästar så har han dåliga dagar o bra dagar! :)

3. 2 katter och 2 kaniner :)

4. JAAAA!!! :'''DDDDD och jag kan inte tro att det sant så varje gång jag tänker på det måste jag nypa mig själv!

5. eehh.. typ, 164?

6. Iphone 4s

Fråga 8 :

Anonym
Varför använder du pelhambett på din häst när han går så bra med vanligt tränsbett med dig :) ?

Svar: 

Jag använder det mest när jag rider honom gärdet då han kan bli väldigt stark och även i hoppning då han också blir väldigt stark :) + jag tycker nästan han fungerar bättre med det än vanligt tränsbett :) 

Fråga 9:

 

Anonym
1. vilka kända bloggar följer du?
2. Favoritdjur?
3. Favoritfärg?
4. Favorit mat?
5. vilka är dina bästa vänner?

Svar:

1. Darios.se 

2. Har många xd

3. har många

4. Stekt lax med potatisklyftor och kallsås med dill!

Har även många andra x)

5. Final & My Törnqvist! 

Dom har alltid funnits där för mig mer än alla andra, oavsett vad! Underbara båda två!

 

 

Det var dom frågorna! :DD

 

Hoppas svaren duger! :) 

 

 

Ha en trevlig kväll nu! <3

 

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback