Ridningen

han skötte sig jätte bra idag! hade bra undertramp och jobbade på bra! formen var perfa vid vissa tillfällen då han inte bara dyker ner och går på bogarna utan arbetar från bakbenen! (eller när han går som en struts) somsagt. inget kommer serverat på ett silverfat när man rider den ponnyn! Mycket mycket arbete och mycket häst att rida ihop! övade lite skänkelvikningar , bak- & framdels vändninger och även lite galoppfattningar! dock är han inte så stark o stabil i sin galopp så mycket längre så vi ska ut o galoppera raksträckor så han får arbeta upp den lite! :) Blev lite finlir idag mest! :)


men nu ska jag sova för är jätte trött! kom hem typ kvart i 9 och har pluggat lite spanska glosor tills jag somna i soffan och mamma väckte mig... :3
hehe...

men godnatt alla!


<3





haha såååå jag på helger o lov! :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback