Avundsjuka människor.

Tråkigt det är när det sticker i andras ögon av avundsjuka, en äkta vän skulle finnas där, stötta och vara glad för min skull! Men tyvärr finns det motsattser. Men iaf, väljer att inte skriva ut namn/kön då jag verkligen INTE vill hänga ut någon. Den personen tycker iaf att ALLT kretsar om kring h*n. Folk gör grejjer för att just bara jävlas med h*n.
Vilket då inte stämmer. Varje gång det händer något kul för mig eller någon annan så blir h*n arg, sur. sånt orkar inte jag med! Om den personen verkligen skulle va min vän så skulle h*n bli glad för min skull. Likadant när jag fick Final, Fick h*n jätte problem tydligen och trodde jag gjorde det för att jävlas med h*n. Så h*n fick jätte många fördommar av fjordingar helt poff sådär, nu vill inte jag verka som om allt kretsar runt mig men, aa. Som sagt, Jag har alltid funnits där som stöd för den personen  men nejdå, tydligen inte. hänt massa roligt för h*n och jag har vart bakom o vart glad för h*ns skull! 
 
 
men ja, avundsjuka är en sjukdom så krya på dig! 
 
 
 
 
 
ps. glöm inte frågestunden ;) 

Kommentarer
Maja

that words! så sant!



2013-02-08 @ 18:47:34
Anonym

så sant dom orden du skriver! keep strong!



2013-02-08 @ 18:49:00
Natha<3

Så jävla sant.. Hatar sånt, önskar folk kunde fatta lite hur dom beter sig ibland -.-

Svar: eller hur! :(
None None



Blogg: http://littlemissekvall.blogg.se/
2013-02-09 @ 12:22:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback