10 sanningar om mig/mitt liv :

1. Jag är LIVRÄDD för spindlar.
2. Jag är beroende av att skaffa nya grejjer till Final.
3. ÄLSKAR nya kläder!
4. När jag var några månader/ 1 år så höll jag på att förlora min pappa.
5. Jag började älska hästar när jag var 8/9 år . Innan gillade jag inte ens hästar.
6. När jag var liten var jag rädd för ALLA djur. T.o.m Flugor.  det enda jag inte var rädd för var kaniner.
7. Jag har hatat fjordingar. (sen kom nimbus, och sen final nu ÄLSKAR jag fjordingar)
8. Jag samlar på schabrak/pannband och träns.
9. Jag kan inte klara mig utan min mobil i 1h.
10. Jag ÄLSKAR Justin Bieber (belieber)
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Jag är också livrädd för spindlar xd <3



2013-02-15 @ 14:09:38
Emma

Vad hände med din pappa då? Och vad har hänt nu?:(

är han död? :'(

Isf: R.I.P ♥

Må gud ta hand om honom ! en änngel har kommit! ♥

Om inte:

Finns ! Du är en grym tjej som har en grym blogg. Var stark! Du är mångas förebild!



2013-02-15 @ 14:42:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback