Svar på frågestunden!

Är du hellre blind eller döv? -  ingen aning faktiskt, 

Varför började du rida? Vad är det som är så underbart med det? - Ja, jag ville prova på något nytt, även om jag inte hade något intresse för hästar alls, men sen var det väll något som fick mig att fortsätta, dom där fyrbenta djuren är ju lite magiska, eller hur? ;) Jag Älskar att hålla på med hästar och ridning! Man får en annan power liksom genom att hålla på med det.

Godis eller chips?' - Godis! Jag gillar faktiskt inte chips så mycket x) isf pringles eller bacon chips :3

Bästa vännen? - My, Final, sen har jag ju massa NÄRA vänner också! 

Om du fick göra vad du ville i hela världen, vad skulle du gjort? - Haha ingen aning x) finns så mycket att göra! ;) 

 

Hur många barn vill du ha i framtiden? - ingen aning xD 

Snyggaste killen som finns? - Justin, Final

Vad gör du helst en ledig dag? - Är i stallet och är med kompisar

This or that

Hoppning/dressyr - Dressyr

Godis/chips - Godis

Bästa kompis/pojkvän - Bästa vän

Blond/brunett - Brunett

Blåögd/brunögt - brunögt!

D-ponny/häst - hmm, man vill ju helst ha ponny, men jag vill ändå liksom gå upp till storhäst. så denna tar jag faktiskt BÅDA på 

Justin Bieber/ Andrew Garfield - svårt att välja men, isf Justin bieber

Myskväll hemma/Bio - Myskväll hemma

 

En bästa kompis/många olika - Ojj, ingen aning faktiskt

Vampire Diaries/glee - Vampire diaries!!!!

chokladglass/jordgubbsglass- båda är mina favoriter. men på sommaren är det nog jordgubb

Sommar/vinter- sommar! (om man tänker bort alla kryp)

Är du ett fan av Nellie Berntsson? ;D - Man kan ju inte säga att jag är ett jätte fan men, jag hatar henne inte iaf och hon är väll en duktig ryttare så :)
Hade du tänkas lära känna ett stort fan IRL? -  Självklart!
Favoritdjur? - Häst, katt, kanin
Favoritfärg? - jösses , tror inte jag har något direkt favorit x) 
Favorit mat? - Tacos, pannkakor, 

Vad har du för mål med Final? - att åka ut på några lokala tävlingar just nu i vår och i höst! Sen vill man inte ha förstora mål eller så,
Dressyr eller hoppning?  - Dressyr!
Har du ett eget stall eller har du inackordering? - Vi har final inackorderad hos en granne, Tar typ 5 min att gå, men att åka bil typ 1-2 min 
Har du några mål med din blogg? - Ingen aning, Vet att det kommer en ny bloggportal som jag har kollat upp lite med dom, så när den han kommit ut så tänkte jag använda den, det är alltså horsespot som ska starta upp en ny bloggportal, och då får man starta upp en helt ny blogg.
Kan du ha en tävling snart? - kan jag väll försöka fixa!

 vad heter den låten du hade till filmen på dig och final den 13 april ? :) - På videon? If i lose myself - one republic (collin mcloughlin cover) 

 

Beskriv Final med tre ord? - Underbar, envis, bäst
Rida ute / rida i ridhus? - Rida ute!
Beskriv din stil? - Men gud, den var svår x) Haha jag tänker inte direkt på det så, men, mig själv!
Gillar du någon just nu?;) -  Nej
Vad tkr du om dina fanpages på insta? - jätte gulligt!
Favoritschabrak till final? (lägg ut bild) - Mitt JH collektion schabrak! Lägger ut bild någon annan dag!
Favorit träns till final? (lägg ut bild) - En snygg bred achennosgrimma med swarowski pannband med rainbow stenar! lägger ut bild någon annan gång!

Gör du designer åt folk? - nej! Gör endast header till folk :)
Vart bor du? Vill inte riktigt gå ut med vart jag bor men, inom tidaholms kommun i  östra gerum :)
Vad gillar du mest med din häst? - Att han är just han! Han är så speciell! Tar lite tid innan man lär känna honom helt, det är nu efter snart 2år man märker att just NU har man fått det där starka bandet!
Kan det inte vara lite svårt att ha fjording ibland? - Haha! Jodå! du anar inte ;) Ingen direkt nybörjar häst, men man lär sig mycket!

 

Hoppas ni tycker jag svarade bra! Tyvärr blev det inget videoinlägg när jag svarar på frågorna, men men ! någon annan gång! ;)


Kommentarer
fanny

vad heter bloggportalen? svara gärna i ett inlägg :)



2013-04-25 @ 16:52:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback