Summer feelings!

Hallon,blåbär och banan smoothie + toast = sommar känslor! solen är uppe och jag har sett snödroppar växta utanför huset och även krokus! :D Inget stall för mig idag! Har jätte ont i axeln/överarmen så det gör jätte ont när jag rör den. Men jag har smörjt på med någon muskelsalva som kyler och dämpar smärtan , både idag och igår! den hjälper verkligen! Hatten av för dig, salvan! :D
 
Mamma tar final idag och rider honom så :) vilket hon gör när jag inte har tid/orkar/har ont någonstans :)
 
 
Har även fått några frågor om vad jag använder för objektiv och kamera :D
 
Jag använder mig av två olika objektiv till min Nikon D3000. 
 
Objektiv 1 : 
 
Nikon DX nikkor 18-55mm 
 
 
Det andra :
 
Tamron 70-300mm   tele-macro (använder mig mest av den) 
 

Kommentarer
Nyfiken person

Hur mycket kostar objektiven ?:)



2013-04-06 @ 21:23:40
nyfiken tjej (snälla svara)

Har en likadan kamera men inget extra objecktiv men skulle gärna vilja ha så uppskattar svar på vad dom kostar?:D



2013-04-07 @ 15:07:32
Anonym

Har en likadan kamera men inget extra objecktiv men skulle gärna vilja ha så uppskattar svar på vad dom kostar?:D



2013-04-07 @ 15:08:05
Anonym

Har en likadan kamera men inget extra objecktiv men skulle gärna vilja ha så uppskattar svar på vad dom kostar?:D



2013-04-07 @ 21:24:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback