sorry!

Glömde bort att blogga igår när jag kom hem men x) haha! kändes som jag redan skrivit ett inlägg men det var väll något jag drömde! Men igår red jag final på gärdet med det raka bettet, Jäklar! Sikken snygg ponny vi har! Hans trav , GUDOMLIG! Han travade på med stora fina steg och hade den där perfekta formen som kom sen efter att han började jobba bakifrån ordentligt. Galoppen är det fortfarande finslip på, men någon gång måste den ju sitta ? ;) övade lite serpentiner och små volter osv,göra halt och starta i trav direkt efter . ALLT gick super!

Fagers Final,

vi 2 blir 1! <3


sitter i skolan nu och väntar på mamma för ska ha utvecklingssamtal i skolan nu!

men hon kom nu, så hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback