såååå trött..

Gud.. känner mig så elak mot er bloggläsare, inget bloggande på ett tag. ändå är det ca 30 pers som kollar i unika ;* Ni är bäst! Men i tisdags gick final toppen! :D Han fick galoppen perfa!  Så stooolt ! Men gjorde massa volter och lite skänkel vikningar! Igår (onsdag) så var jag hemma och vilade. För jag har vart så himla trött och stressig! så mamma tog och red honom! Idag så longerade vi ! gick väll sådär... men men... 
 
Nu ska jag sova ! sjuukt trött, det är ju f*n storm ute ju ! :O Man kan ju knappt gå, katterna kommer väll flyga iväg också....
haha! Men ni får ha det så bra! Glöm inte frågestunden! tryck HÄR för att komma till den. Har inte fått många frågor, så fråga på! svarar på dom denna helgen eller nästa! :) Kanske i video t.o.m ;) 
 
 
 
 
charrååå
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback