förlåt!

Jag vet, jag har inte bloggat på ett tag, men jag är också människa , jag mår inte alltid bra, vilket jag faktiskt inte gjort nu dom senaste dagarna. Vart trött, hängig och deppig, men lite vila och fokus på en grejj så ska det nog gå! :)

Så skulle va tacksam om ni respekterar lite nu i veckan att jag inte bloggar mycket, men jag känner att jag inte mår psykiskt bra. Behöver komma ifrån allt annat som tar all tid, och bara fokusera på skolan och hästarna . Kommer inte skriva så mycket inlägg då, kanske lite om min outfit osv , behöver även komma ut och träffa lite folk och va med kompisar nu, men jag tänker inte lägga ner bloggen :) men då krävs det massor av er också, att ni kommer med tips om vad jag ska blogga om! Ni får hjälpa mig att fortsätta blogga! Men jag kommer ha en bloggpaus från och med imorgon (måndag) till onsdag! förhoppningsvis kanske det blir små inlägg! :)

men sköt om er och ha det bra! låt inte skolan och läxor komma efter, tro mig, det blir bara jobbigare för er ändå! :)


Puss!


Kommentarer
wilma

skriv typ om tips mm :D



2013-04-28 @ 22:13:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback