Felåååt...

Förlåt för att jag inte bloggat mycket i veckan.. Men Praoen har kört slut på mig, men hovslagaren kom igår så final fick lite manikyr och nya dojjor ;) Så fint så! skritta o trava han lite i paddocken och på gärdet sen lite lungt :) Han var hur jobbig som helst! körde på det tredelade och han var så himla stark i munnen och låste sig på en sida.. så han gick som en böjjd efterbliven banan... men aja .. han hade stått lite mindre än 1 vecka pga tappsko i fram så, men det blåser som attan ute och det var nog den jobbigaste cykelturen i mitt liv här ute i Gerum.. rider nog på det raka bettet idag o ser hur det går :) Just nu går min efterblivna katt nemo runt och jamar efter flugor så jag får ont i huvudet... here i come alvedon!

ni får ha det bra! :)




ni får en bild på söta Ariel också :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback