Dressyr!

Blev ett hårt dressyrpass idag! Igår var mamma iväg på någon uteritt eller något :) Men jisses vad pigg och frammåt han var! Övade dressyr programmet och jobbade final mycket i galoppen idag! :) Han jobbade på fint och hade en bra eftergift på tygeln några gånger! Lite mer jobb med det! Men nu är jag bara glad att han har sin underbara galopp nu igen! Förresten, har anmält mig till en pay n ride! den är den 5  maj i Gäsene ryttarna (?) ! Kör på LC:1an! Någon som ska dit o va med/fota/kolla? :) 
 
 
 
 
JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE! 
på onsdag ska jag få se min största idol någonsin, LIVE, i stockholm! och det bästa av allt! Åker ner imorgon eftermiddag runt fem tror jag xd ner till stockholm och ida (som jag ska sova hos och gå med på jb konserten) och hennes pappa hämtar mig! :) ska bli kul! inte träffat henne sen typ, nyår nästan? :( Blogg.se appen är såklart damp.. Man trycker upp, sen så försvinner det lika fort igen. och det är jag tydligen inte ensam om..  Ni får ha det jätte bra! ska försöka uppdatera bloggen imorgon! får va inne på safari på mobilen på blogg.se.. Men vill ju ha något att göra när jag sitter på tåget i två timmar senare! :)
 
hej då! 
 
sover som en kung inatt! 
 

Kommentarer
Alice

Kul du får se Justin Bieber!



Blogg: http://ahorselover.bloggplatsen.se
2013-04-24 @ 17:06:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback